سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از روی دوستی نگریستن به چهره دانشمندعبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----21413---
بازدید امروز: ----0-----
بازدید دیروز: ----5-----
ناکجا آباد

 

نویسنده: دانشجوی بسیجی
پنج شنبه 89/1/12 ساعت 2:15 عصر

با دلی مشتاق

و اراده ای چون آتش

به جنگ بر خاستم

تا قلعه ی آرزو را بگشایم

و با خویش گفتم : که بیگمان

آرامش از آن من خواهد بود

اما در این نبرد ملالت بار

زندگی تلخ شد

و روح خسته

و غرور آزرده

فریاد به آسمان بر آوردم

که آخر ای خدا

مرا آرامش بخش وگرنه هلاک خواهم شد

اما از ستارگان گنگ و نا شنوا

برق هیچ پاسخ ندرخشید

سر انجام شکسته و نومید

سر فرو آوردم

خود را فراموش کردم و گفتم

بگذار هر چه مشیت اوست جاری شود

و همان دم بر چشمه ی آرامش فرود آمدم

                                          " هنری ون دایک "


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • عرفان ناب و حکمت شیعی
    در جستجوی آرامش
    نمایشگاه نانو
    شروعی جدید
    محکمه
    حکایت همیشگی
    یا مهدی (عج)

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •